793030003's Anime
This is in my opinion. Please save the hate for something else
My Top 10▲▼ | Comment▲▼ |
Azumanga Daioh (TV) | #6 |
Case Closed (TV) | #9 |
Dragon Ball (TV) | #3 |
Elfen Lied (TV) | #2 |
Eureka Seven (TV) | #7 |
Excel Saga (TV) | #10 |
Ikki Tousen (TV) | #8 |
One Piece (TV 1999) | #1 |
Princess Mononoke (movie) | #5 |
Soul Eater (TV) | #4 |